söndag 21 juni 2009

Vad inspirerar dig till att cykla?



Jag nåtts av beskedet att siffror och fakta inte inspirerar folk till att cykla. Jag tror nog att de kan det, men det finns ju annat inspirerande också.


Vackra flickor till exempel.


Eller stora laster.


Smarta lösningar.

Förresten, visste du att de flesta rör sig inom tio kilometer? Det innebär att de flesta har det mesta inom en halvtimmes cykeltur.


Ända sen jag var liten har jag tyckt om att smyga iväg på cykeln och se var jag hamnar.

Se fler konstiga självporträtt här:
Panda's!
We do not refer to the adorable leaf chewing black and white beasts of China (although they are cute and deserve a blog of their own and probably have one out there someplace). We speak, instead, of the cycling in progress self portrait type. Everyone shoots one, eventually. There is at least one Flickr group devoted to these wonderful shots.

Inga kommentarer: